Toplistan

Jag undrar vad man ska göra för att komma upp på toplistan. Jag hoppas jag kommer dit så småningon. Måste man ha många läsare, kommentarer eller bara intressera alla läsare? Tacksam för svar!

Jo, de är så att jag har suttit och klurat på frisyrer.
Jag är rätt beroende av lugg nu.
Sen är jag rätt sådär säker på mittbena och lite lockigt hår, jag ska ta och visa lite bilder så får ni se hur jag tänlt. För när jag förklarar låter de som om jag vore dum i huvudet.

image108

Är inte detta underbart fint? Men tänk nu, matcher måste jag ha hårspännen över hela ansiktet, det känns som att de inte kommer funka. Till toffs va de också skit fint och utsläppt. Jag kan också tänka mig att de vore fint i lockigt hår också. Men fasen vad vacker hon är :p

image109

De håret! Fan vad fint. Ingen lugg eller någonting, verkar så himla underbart. Mitt bena, brunett och platt. Kolla kroppen och blicken, ögonen och håret! Men vågar jag ha mittbena? Jag har ju en lång lugg som jag alltid måste sätta upp. Ja, jag ska kolla lite i spegeln och se hur de kommer se ut. Jag är kär i 2 frisyrer, hur ska detta sluta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0