Tomt utan mina bilder

Vädret idag har faktiskt varit strålande och nej, jag har inte dock varit på världens bästa humör. Jag orkar inte och vill inte säga varför, efterssom det finns vuxna (lärare!!!) som checkar in min blogg, så haha yeah tjena att jag skriver varför va :p

Ja, jag sitter inne på min systers bärbara. Det funkar att ladda ner bilder. Så nu visar jag bilder på de jag köpte idag. Rätt onödigt köp, men alltid bra att ha! ;)

image135 image136 image137

image138

Babyrosa "mjukisbyxor", vet inte vad sånt kallas. Men ni föstår säket. - Peak Perfomance
Vindjacka, alltid bra att ha! - Peak Perfomance
Midjekjol - Peak Perfomance (Okej, den va inte fin...) :S


Imorgon dagens outfit
image139 image140

Baggy jeans - Replay
Skärp - Peak
Linne - H&M
Sjal - Like i know, my sisters ;)
Björn Borg - MQ

Jag ville bara säga er att jag faktiskt pluggat idag. Jag gjorde svenskan och resten gör jag på lektionen imorgon. Jag hopaps jag gör färdigt allt på 2 timmar. För det är bara jag i klassen som börjat, vi fick ju arbetet idag så knappast att någon anna hinner före. Nu efterssom de är sådär snart avslutning, så tror jag att jag verkligen ska kämpa. Kanske inte i matte, efterssom jag inte förstår ett piss. Jag kan inte säga att jag ska plugga efter skolan, för jag förstår ingenting, NADA! På Fredag har vi engelska prov, vilket innebär att jag ska ta och plugga. Fast de är bara glosor och text. Jag ska försöka göra allt innan träningen och jag ska köpa mina sandaler imorgon. Ni vet dom som alltid kommer på reklamen, dinsko? Ja, ett par svarta. Wihu! Äntligen, dom är ur snygga. ;) Fast är missnöjd med färgen. Vill så gärna ha i brunt, fan.

Jaja, förlåt för dålig och ointressant bloggning. Vi ses imorgon och vi hoppas på bra väntar.
God natt säger jag nu, ska ta och kolla på Greys. Cija! ;)

Kommentarer
Postat av: Lexie

ååh, jobbigt, åttan var värst för min del, hoppas den inte blir lika hemskt för dig ;)

2008-05-28 @ 21:37:51
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0