Tandis 11.45

Jag kom hem från träningen kanske för 30 min sen. Det va så boring så de inte finns. Jag fick vara med de sämsta laget, ok jag är van men jag blir ju så ledsen! Man blir ju så irriterad också när folk springer in i en, när folk tar bollen ifrån den, fast man är i samma lag. Judith va med men hon ville tydligen inte gå på fotboll. Hon är jätte bra, men hon platsar mer på Amerikans fotboll.

Imorgon, är jag ledig. Jo, jag ska till tandläkaren kl. 11.45 i stan. Vet ni ens hur glad jag är för de? Jag kan vakna 10, tidigt fortfarande men bättre än att vakna 06.00 som förra gången. Så glad är man! ;P

Imorgon blir jag väl kanske färdig i stan 12.30 blir väl hemma 13.00 men funderar på att åka till Täby centrum och köpa lite smink, vore skönt. Men vet inte riktigt om jag orkar. Ska vara med Sara Jojjo och Elin imorgon, blir nog att jag sover över hos Elin. Hoppas med Emma på trampolinen eller tälta, kanske? Jessica har tyvär ont i halsen, halsfluss sa Elin. Men Elin överdriver alltid allt.. inget illa menat sötis. ;P

Ska nog ta och vara inne på datorn, blir väl antaligen inget bra idag på tv, eller? Efterlyst säkert, men de är något man bara får mardrömmar av. "Mördaren är i Åkersberga, så akta er!"
Så kanske de inte låter (;P) men typ..

Ingen bild idag? Kanske lägger in en på fiskartorpet, som jag då tog igår.
Bloggen blir ju också mer intressant om man lägger in lite bilder, eller?

Kan ni kommentera bloggen mer, åsikter och sånt? Klagar ni på bloggen vill jag att ni undetecknar med ett A eller 4 vad som helst. För jag försöker verkligen göra bloggen perfekt..satt ni läsare blir nöjda.

Hoppas på en härlig dag imorgon, kalsong balong <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va fin design du har raffagumms =)

2008-05-08 @ 21:41:31
URL: http://linneabjork.blogg.se
Postat av: raffa

Fiiiiin? Verkligen inte, ska fixa den senare idag :P

2008-05-09 @ 08:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0