Sovmorgon, yäy

God morgon sunshines!

Jag har faktiskt gjort lite planer inför min dag, bara för att ha något att göra.

Ja, nu på morgonen innan vi åker till tandläkaren så kanske de är bäst att fixa så och så..bara.
Efter stan ska jag till Täby och köpa ett puder, Loreal true match. Den som går på reklamen, eller den kanske slutat gått, håller inte koll längre. ;P

Efter Täby så åker jag hem städar mitt rum, måste byta sänglakan. Och sen bloggar jag är inne på datorn i bara 30 min. Och efter de så ska jag göra Engelska arbetet, ett måste.

Och efter de får jag göra vad jag vill, men dehär är ett måste som jag måste följa, tyvär kan jag inte följa tiderna. Ex: städa 13.30 för jag vet inte hur länge jag blir i Täby. Hur länge jag blir i stan, ni förstår?

Till frukost blir de risgrynsgröt, ska ta och fixa de snart.
Jag hoppas på att jag börjar få lite mer läsare, har börjat med att kommentera andras bloggar. Ett bra sätt att börja få mer läsare, eller kan man få lite mer tips om hur man får mer läsare?

Det vore urgulligt, denna snälla människa..??

Bloggar senare, och lägger in dagens outfit!

P.S
Tack till 2 personer, som kommenterade min fina tröja, blir så glad när ni ger mig komplimanger.
Sen blir jag mer glad, fick 4 mail om att min blogg var suverän, bättre än den förra. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0