Soleeeen

God morgon, vädret kommer bli varmt och soligt idag som ni då ser. Solen lyser redan!
Jag vet inte riktigt om jag fixar designen idag. På Fredag ska jag till tandläkaren efterssom dom ska ta ut trådarna ut munnen, som dom satte in förra veckan.

Så därför skulle jag kunna fixa med de då, efterssom inget bra kommer komma på tv och, så måste jag hinna bli färdig med svenskan!

Dagens outfit kanske jag lägger in idag, blir hemma 16 om ej tidigare. Kanske 15.30, tror de? Träning idag och en ny tjej ska spela, Judith. Härligt! :D

Ska logga in på pea, see ya later!

Kommentarer
Postat av: JOnna

härligt att det är så bra väder och snart sommar:)

2008-05-08 @ 17:29:49
URL: http://jonnisponnis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0