Sol, sol, sol

Förlåt för dålig uppdatering, men hade de så mysigt igår så glömde att uppdatera. Jag skulle väl ändå kunna berätta om dagen igår.

Jag vaknade ca 10 och hade lust att kolla på en f.match för vårat "andra" lag spelade, men sen ångrade jag mig, så då ringde jag Emma och hon va nästan utanför mig, hon hade precis dömt en match. Så vi gick till favvan, handlade lite och gick hem till henne. Hon duschade och fixade sig, typ haha. Sen skulle vi möta Jessica och Elin vid fiskartorpet. Så va vi där en stund, och mysade. Efter ett tag gick vi tillbaka till Emma och där va vi. Det va faktiskt rätt kul, haha. Emma körde en frågesport om hur mycket vi kan om henne. ;P

Efterssom Elin och Jessica går på konfirmation, skulle dom till Gud kl.18 igen, så jag och Emma fick för oss att följa med. Under kyrkmässegrejen va de så otroligt tråkigt satt jag fan dog av garv. Alla sjöng som apor där inne och prästen pratade ubersegt! Ja, never again säger jag bara, never again. ;P

Snart ska jag till skolan, men vet inte om jag ska byta kläder? Får se, ska gå ut om 30 min, så de blir snabba ryck här. Ni får gårdagens och -dagens outfit, (de är samma)

image59 image60


Nya kläderna,
Tröja- Gina
Skor - Wedins
Midjeskärp - Gina
Väska - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0