Skolan

Försovning...
Jag försov mig i morse, men kom inte försent, tur. Vi håller på och forskar om fåglar, efterssom vi ska vandra nästa vecka måste vi veta lite om naturen, djuren och om miljön. Sååååå tråkigt!

Man kan ju inte heller vara inne på pea, så jag får väl spana in andras bloggar? ;)
Vi skulle ju ha ett stort spanska prov imorgon, men de är flyttat till om 2 veckor. Känns skönt, man har ju inte ens öppnat boken. Engelska provet är på fredag, men på fredag är man ju inte i skolan, så extra mer tid att plugga, inte för att jag kommer plugga när jag är utomlands, men..;P

Lägger in dagens outfit senare. Jag slutar 13, sen ska jag hem och plugga.
Träning 18.45, ha de sött, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0