Shopping

Hej alla söta.

Nu sitter jag här hos Elin, vi ska snart på dam-matchen nere vid klubbstugan. Det är träning idag, men den skiter jag i. Hos tandläkaren gick de otroligt fort, de gick på mindre än 1 minut, skönt. Efter tandläkaren åkte vi till en mamma butik, där mamma köpte 1 svart kjol, fin faktiskt som jag inte trodde, men men..

Vädret är underbart varmt och soligt, blir så himla glad. Ska ta och sola lite senare med E. ;P

Efter att vi varit i den butiken åkte vi in till Täby, där kollade vi på f.skor men inga som jag gillade. Vi gick runt i affärer, och jag hittade:

Stor t-shirt, gul, från Gina.
Midjeskärp, vitt, Gina
Klänning, aprikosfärgad, Indiska
Skor, vita, Wedins
Kjol, svart, Gina
Midjeskärp, ruttigt, H&M


Jag tar kort på shoppingkläderna senare, nu ska vi fixa oss.

Dagens outfit;
image50 image51  image53

Tygskorna -  har kollat dock på andra, men hittar inga(!!!)
Kjol -  (bytte om, den kjolen köpt jag idag. Så den tog jag med till Elin för att  byta om)
Midjeskärp - (tog med till Elin för att byta om, köpte idag.)
Gul t-shirt - H&M
Linne - H&M


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fint :)

2008-05-09 @ 17:12:11
URL: http://aagnus.blogg.se
Postat av: Anonym

Älskar dina outfits raffa! Du har verkligen en egen-stil villket är super coolt =)

2008-05-10 @ 09:47:09
URL: http://linneabjork.blogg.se
Postat av: Sofia

jag hoppas det! hehe! vill ju ha jobbet..
har jag legat i solen idag. så underbart! du med kanske?

2008-05-10 @ 20:33:35
URL: http://Souffi.blogg.se
Postat av: elin

men ååååh din tönt haha, det är ju min kjol och mitt skärp. aja lungt sötnos

2008-05-13 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0