Shopping

Tjena alla söta.

Idag var jag i stan och handlade lite kläder. Ja, de blev väl mest att vi gick runt, hittade inte så mycket. Det finns inte alltid i min storlek, dels för jag är smalare än andra och rätt liten. Ska man gå in på barnavdelningar får man väl förvänta sig "I'm a princess". Sånt gillar inte jag. Ja, så de blev en blå kjol med en t-shirt vit och blå. Kan tyvär inte förklara men senare under denna vecka, så lägger jag såklart in alla bilder jag tagit under tiden jag varit här ;).

Efter ett tag började de regna, så de blev väl hopp in i bilen och dra hemåt. Förresten, köpte ett par skor, haha. Vta med svarta prickar på, söta. Man ser tårna, ett - men får väl fixa de på något sätt.

Ja, har inte mycket mer att säga än att jag åker hem imorgon. Jag blir hemma Onsdag sent på eftermiddagen.
Jag bloggar säkert när jag kommer hem.

Ja, jag ska försöka få Emma prata med mig på msn, har viktig saker att säga henne, haha. Hon svarar inte! Damp...de är viktigt!

Förresten, något som är så otroligt synd de är att vi egentligen åker imorgon, för jag hitade 3 snygga mode affärer här i Polen och massvis med färger väskor och armband. Men jag hann inte köpa allt på 1 dag, så i sommar ska jag stor shoppa och då menar jag de. Det är mycket billigare, snyggare och bättre! Tro mig, ni hittar allt här! Det är inte världens snyggaste och bästa land, men i love Polen, så damn ;)


Ska glida vidare, ses på Onsdag, puss.


Jag saknar er, Emma Jessica och Elin! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0