Saknad!

image64

Den här personen heter Linn Nilsson. Jag har känt henne rätt länge, vi har bara pratat med varandra via datorn tills jag flyttade till pappa år 2006. Vi träffades för första gången 21 augusti. Då jag började i Söderbymalmsskolan. Jag har nog aldrig varit så lycklig, så glad, så kär, som jag va i dig. Jag älskade dig från första början. Det va med dig jag gjorde allt, de va dig jag berättade allt för. Det va dig jag tog i handen och sa "Jag älskar dig syster!". Jag skämdes aldrig för något, du visste allt om mig, du va hela min värld, du va mitt hjärta. Det va du och jag som sprang runt som två töntar i skolan, bara för att få träffa dom! Tro de eller ej, men vi va hela tiden. Morgon till kväll, efter skolan helger i skolan. Jag hade och har nog aldrig träffat någon som dig, Linn. Du är den bästa människan på hela jorden och jag älskade dig mest av allt! Du va min storasyster som jag jämt såg upp till. Jag ville bara ta och berätta för alla hur himla jävla lycklig jag va med dig, syster. Jag saknar dig och gråter på kvällarna för att jag vet att vi inte går i samma skola. Jag har aldrig någon att komma till i skolan. Jag gråter på kvällarna för att jag vet att jag inte kommer känna mig speciell, ingen kommer ta mig i handen i skolan och någonsin säga "syster, vi måste skynda oss ner till ljussalen"..jag gråter på kvällarna för att..jag helt enkelt saknar mig syster.
Du va mitt hjärta, Linn. Jag kommer aldrig i hela mitt liv glömma året med dig, dagarna med dig, helgerna med dig, minnena med dig, aldrig!

Kommentarer
Postat av: bea

:( åååå

2008-05-13 @ 16:40:03
URL: http://ohbea.blogg.se
Postat av: din linn

allt dtdär du skrev, ja känner exakt precis likadant. om du saknar mig sådär mkt som du skrev, då har du ingen jävla aning hur fucking mkt ja saknar dig! dt e sjukt. vi va tsm, varje dag i typ ett år. o nu har dt gått ett år sen, o dt e så himla hemskt. att inte kunna gå runt me dig i skolan överallt, att inte ha dig här runt mig hela tiden som förut. dt va verkligen du&ja mot världen. o du betydde mer än alla!! du betydde mer för mig, än nåågon nånsin gjort. du va dt bästa i mitt liv. ja saknar allt så fruktansvärt mkt, o önsakr bara att allt kunde va som då! bibsis & lillsis. dt va ju alltid så. kände man mig kände man dig. jag älskade dig över hela mitt hjärta, o du va min syster o min allra bästastevän. innerst inne, kmr du alltid va min syster. alltid. glöm aldrig bort dt. o ja skulle aldrig byta ut stunderna me dig, mot ngt annat i hela världen. tack för allt, ja mådde som bäst me dig. vid din sida.

2008-05-13 @ 16:50:03
Postat av: bea

era bögar vad söta ni är!

2008-05-13 @ 17:00:44
URL: http://ohbea.blogg.se
Postat av: Nadja

Aw va gulligt!

2008-05-14 @ 08:01:20
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Alexandra

söta =)

2008-05-14 @ 09:45:58
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: raffa

Tack .. jag kommer aldrig glömma henne :'(

2008-05-14 @ 18:08:56
URL: http://raaffaelas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0