Raffa = ...

Jag orkade inte göra en ny design, så tar hjälp av min kompis. Mamma berättade för mig att vädret tydligen ska vara såhär hela veckan. Ja, som tur är de för mig att jag åker till Polen på torsdag kl.21. Vi ska till våran kusin, i ca en vecka, de blir mysigt.

Jag har pluggat, eller pluggat och pluggat. Man skulle göra en uppsats, fantasy berättelse och E tipsade om www.mvgplus.com . Så jag är färdig med Engelska arbetet som ska vara färdigt tills på Onsdag och SV som skulle vara inlämnad förra veckan. Är rätt stolt! Jag har i alla fall pluggat, lite. Men ingen kommer få reda på att jag gått in på mvgplus sidan, så feels great. ;P

Jag ändrar design för en liten stund, men den måste bli fixad!
Måste berätta en liten rolig sak som hände oss idag:
- Jag Rasmus Emma och Marcus väntade på bussen vid Roslags Näsby trafikplats. Ja, vi sitter på gräset och snackar om allt möjligt, och helt plötsligt säger R: där ligger en handväska. Så jag springer ju fan och hämtar den, och kollar i den. Och där ligger en plånbok med allt i, busskort leg körkort pengar bankort. Vi ringde till Eniro och efter en liten stund kom den där söta tanten och va så glad för att vi hittade den.Så vi fick 100 kr och åkte till Trevehallen och handlade lite gott, rätt härligt va. Tanten va så tacksam och allt..tyckte synd om henne faktiskt.

Nu ska jag ta och duscha, sen blir de tv och ja mer tv, haha. Inget bra på tv idag satt, hoppas morgondagen blir bättre. Bloggar nog inget mer idag, har ju så ointressanta saker att skriva om satt..haha.

Puss på er älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Josefina

har aldrig varigt i polen vore roligt

2008-05-12 @ 22:16:30
URL: http://nyhet.blogg.se
Postat av: raffa

Haha, ja de är de :P

2008-05-13 @ 09:43:47
URL: http://raaffaelas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0