Polen

Ja, tjena alla.

Längesen, va? Jo, de är så att jag är i Polen och har de väl sådär...Jag saknar Sverige och alla mina andra kompisar, som om jag hade många av dom, haha ;P Vädret är inte de bästa, men ändå skönt. Jag har inte köpt något, men imorgon ska jag till frisören, how about that? Jo, jag har tänkt att färga de och kanske göra blonda slingor, och jag är så osäker. Jag har köpt lite "vårtrendiga frisyrer - tidningar" men inga av dom gillar jag. Mycket finns med lugg, men lugg är något jag inte klarar av, visst de är ur snyggt. Men jag som spelar fotboll och innebandy måste ha håret uppsatt, tyvär. Så något lätt blir de.

Resan hit var rätt jobbig. 7 timmar till Karlskrona, båt 12 timmar. Så tråkigt på båten, sängarna..herregud! Sen från Gdynia, tog de 9 timmar till Katowice. Jobbigt jobbigt. Jag har inte ätit godis på flera dagar. Jag har en sån ångest. Det ändå jag tänkt på är ju godis Elin och Emma! Förlåt 055, dig med! ;)

Jag lägger in bilder i Sverige, har inte tid nu.
Vet ni...på onsdag kväll kommer jag hem och tyvär så måste jag packa direkt och lägga mig och sova, för på Torsdag ska jag iväg på vandring med 7:orna. Ja..jag kanske hinner blogga, lovar inget. ;P

Ska snacka vidare med vännerna och spana in lite bloggar, later, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0