Page, lugg eller lockar?

image91


Ja, vad är inne i år?
Jo, de är page lugg och lockar. Något jag älskar är lugg, men det kan jag inte ha. Pga fotbollen och innebandyn. Visst vore de jätte kul att ha de, men de är inget som jag gillar själv att ha utan älskar mer när andra folk har de. Jag har dock tänkt på en ny frisyr efterssom mamma har eller ska beställa tid snart. Detta är ett måste: tunna ut håret, färga håret och klippa håret. Men...Jag vet inte alls vilken färg och hur långt hon ska klippa eller hur. Så de är ett problem. 

Såhär ser mitt hår ut just nu:
Hårfärgen ser dock inte ut sådär den är mer ojämn och lite ljusare, faktiskt. Den är också brun, inte kastanj. Påtal om färg...Någon måste jag välja, den jag har nu, nej! Jag vill inte ha blond, men vet ni en sak. Den här färgen här urläcker!  

image93 
Bild tagen av google

Jag älskar verkligen den blonda färgen! Och vet ni? I början av sommaren var de skit fult med utväxt, men nu tycker jag de är snyggt. Som den här blonda färgen, de är lite mörkare utväxt, (jag har en annan bild också) och jag tycker de är skit snyggt! Jag vill ha den färgen fast mörkare. Lite som Kenza fast lite slingor här och där. Jag hade en perfekt bild på en tjej, men jag vet inte vem de va...Lite deppis. Jag ska fortsätta leta och se om jag hittar någon. Färgen ligger mellan ljusbrun och mörkblond, fast inte riktigt. Kan inte förklara! Bajs, måste hitta bilden. Annars får jag damp.

image94

This haircolour! Want it so bad! Med blonda slingor! ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0