Lite seg idag

Nyss skrev jag ett inlägg om vandringen, det tog mig ca 3 timmar att skriva. Jag höll på med annat medans, bara så ni inte tror jag vaknar 15. Jag va i stan idag efterssom min syster skulle till grönan idag.

Det va en olycka med poliser och sånt, sen precis bakom nästan så krockade en lastbil in i en volvo. Ja, de va en gammal gubbe och en tjej i 40 års ålder som skulle till jobbet och va försenad och helt förskräckt!

Dagen idag blir inte så mycket, senare idag kommer min syster och barndomsvän. Hon ska säkert sova här. Jag har "städat" och bara suttit vid datorn. Det finns inte mer att göra. Fast, de känns ändå skönt att vara hemma och sitta vid datorn, fixa med bloggen, söka på internet, vara inne på pea och msn. Det va rätt längesen, oftast blir de så att jag aldrig har tid hemma. Men nu känns de hel lugnt, även fall jag är lite efter i bloggen och måste fixa till den. Så har jag tänkt att göra de just nu!

Jag vet exakt hur jag vill ha den, men fasen att ingen kan hjälpa mig. Ja, de blir väl google.

Jag skriver snart och uppdaterar, hej så länge!


/ image82


Kommentarer
Postat av: emma lindé

svar:
tack så jätte mycket! :D

2008-05-24 @ 17:21:30
URL: http://emmalinde.blogg.se
Postat av: Designtjejen

Hej!
Jag har tyvärr ingen tid att hjälpa dig. Tyvärr! Annars hade jag gärna gjort det!
Trevlig lördag!

2008-05-24 @ 17:42:11
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0