Ingen uppdatering

Tjena!

Hej och hå vad längesen de va jag bloggade känns de som. Igår skrev jag nog 31290 inlägg känns de som och idag har jag inte skrivit ett enda...Tror jag? Haha. Jag hade tänkt att skriva ett, men tiden gick så fort och ja, jag skulle kunna berätta vad jag gjort idag.

Jo, jag har varit vid havet, rudan kallas de. Där var jag i ca 2 timmar. Vädret va underbart, bara lite kalla vindar, men något man måste tyvär stå ut med. Kl 16 gick jag till Linn och vi åt på donken och käkade lite godis.
Dagen idag har gått så otroligt snabbt, men de är en annan sak jag tänkt på. Efterssom jag har studiedag imorgon ska jag till min gamla skola och jag är så otroligt nervös. Jag vet inte hur folk kommer reagera, hur jag ska vara klädd och andra saker. Jag gjorde av med 45 kronor på skitsaker idag, fan fan fan!

image117
Haha, jag klippte av ett par jeans byxor jag hade i 4:an. Ja, ni ser hur dom blev! ;)

image118
Vi på rudan. Det va ett härligt ställe, så jag passade på att fota dagens outfit.

image119
Ser ni att jag fått tjockare lår? Allt samlas där...I think!

Dagens outfit:
Kofta - ZARA
Jeans - JC
Skor - Wedins
T-shirt - Bikbok
Örhängen - H&M
Ring - Glitter

image120
Jag kunde knappt ta mig ner därifrån. Förlåt, tröjan åkte upp så de ser ut som om den är kort, men icke! ;)

image121
Det blev vga kamera, sämst. Tyvär, men bild som bild och person som person.

image122
I love myself? Jag älskar dig Linn, du är den underbaraste!

image123
U N D E R B A R T - foer fan! ;)



Nu ska jag tänka lite över morgon dagen. Senast 23 ska jag somna, annars får jag ringar under ögonen vilket jag redan har och vilket inte får förvärras :p

Imorgon på morgonen, kan jag lova att jag bloggar och lägger in dagens outfit. Det pirrar redan, iih!

Kommentarer
Postat av: P

Fina bilder! Förresten är du hel polsk? :)

2008-05-25 @ 21:40:24
URL: http://Panash.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: tkr jag du ska :D

2008-05-25 @ 22:27:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0