God morgon, måndag!

Hello babes!

Ja, jag har som sagt läst Kenzas blogg idag och vet ni en sak? Jag förstår inte hur de kan vara möjligt att hon ligger på toplistan hela tiden. Jo jag vet, hon är en snygg modell och en bra person och så. Men, hon uppdaterar inte alls lika mycket längre och hennes blogg, jag vet inte, blir alltmer likssom sådär tråkigare och tråkigare, säger många. Jag älskar hennes blogg och kommer alltid att göra. Jag har hängt med från början så jag vet hur hennes liv ser ut på något sätt. Ja, ni förstår. Man får en beskrivning av hur de ser ut. Hon har fått klagomål över att hon uppdaterer inte alls mycket, men skolan går förståss före och jag förstår inte alls hur alla idiotiska läsare kan vara så taskiga och skriva saker till henne, som ex: dags att lägga ner bloggen, va? Sluta klaga, du går miste om tusen läsare. Och så fortsätter dom. Mig går hon inte miste om ialla fall. Det är bra att hon tar skolan på allvar! Det va nog allt, ville bara få ut detta :p

Ni vet ju då att jag har studiedag idag och så åka och hälsa på min gamla skola. Jag är rätt pirrig och de är en rätt obehaglig känsla, faktiskt. Men, jag får träffa alla så nu tar jag några djupa andetag *1 2 3* pjuu.

Dagens outfit ser ut så här;
image124 image125 image126 image127 image128

Kofta - ZARA
Kjol - "Moda damska"
T-shirt - ZARA
Örhängen - Glitter, något av Ur&penn och Glitter.

Det blir inte så mycket. snyggt idag. Jag tvättade håret md 6 olika schampon igår. Så, nu kan jag inte göra någonting med de. Så de blev en äcklig hästsvans och backsliiiiick :p


Wish me luck, tjao!



Kommentarer
Postat av: mumari

God morgon! Hoppas du får en bra dag!
Missa inte sista chansen att vara med i min tävling om ett skönhetskit från Miso Pretty!
www.mumari.se/2008/may/tavling.aspx

2008-05-26 @ 08:29:15
URL: http://mumari.se
Postat av: kristina kittelsen

åh sån rosa mobil har jag haft en ggn :P

2008-06-03 @ 00:15:35
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: desse

hej, undrade bara om du flyttat eller hur det är eftersom du skulle besöka din gamla skola?:)

2008-06-06 @ 21:53:16
URL: http://www.desses.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0