Gå om skolan

Hej alla sötnosar!

Jag har inte gjort någonting i skolan, haha. Jag vet faktiskt inte varför jag kom dit. Jag har ingen anledning att komma till skolan längre. I 6:an älskade jag skolan. Jag brydde mig inte om vi hade läxor, prov eller om något var dåligt. Jag va aldrig rädd, jag mådde alltid bra och jag skrattade hela tiden. Jag gick upp pga en person, vid namn Linn. 2006 - 2007 de allra bästa året! Fan vad jag hatar allt! :'(

Förresten, efterssom jag är sämst i matte säger en lärare att jag får kanske gå om. Men jag vet att han skojar, fast han skrämmer mig ändå. :p FÖRRESTEN, jag vet att ni lärare läser min blogg. Orka att ni gör de, lite privatliv? Blä, haha. Nu vet typ hela skolan vad jag gör på fritiden eller? Och hur jag mår, känns underbart..

Dagens outfit kommer senare, nu vänner.
Love ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0