Fotbolls-dm

Längesen jag bloggade eller? Kan bero på att jag aldrig har tid. Idag va väl vädret inte lika bra, men alla påstår att jag fått färg? Glad man blir haha. Dagens outfit från igår läggs in i förra inlägget, redigerar bara. Jag såg nyss på DH. Det va hemskt! Lynette har förlorat hela hennes familj. Man blir gråtfärdig! Det är inte på riktigt, men..de va hemskt att se aölla kämpa för livet.

Imorgon är de simning med hela skolan. Jag kommer nog dö. Det är samling 08.40 vid åkersberga station och något som stör mig är att, antingen tar man 622 så är man 15 minuter tidigt, eller 633 så är man 10 minuter sen, härligt. Dagens outfit idag läggs ej in. Har inte tagit kort, men skulle vilja visa min balla tröja, får se imorgon.

Jag hade tänkt att inte bada, men efterssom man ändå måste göra de så va de bäst att göra de imorgon. Jag kan visa min bikini imorgon. ;P Tar nog inga kort, men kanske i omklädningsrummet får se. Det sorgliga är att jag suger på att simma, visst de är skit kul, men är inte så bra på "livräddning" och sånt, ni vet?

Som jag sa i förra inlägget, fotbolls-dm idag. Vi vann båda våra matcher. Ena mot Karby och andra mot Englarskolan, vet inte? Båda lagen va urdåliga och visste nog inte hur man spelade fotboll?

Mickaela fyller år imorgon, stort grattis till dig!

Kyss och smek kom och lek, "god natt" lägger mig om 2 timmar kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0