Förstört allt?

Nu vill jag då medela alla att jag har suttit här i2 2 timmar och hållt på med designen! Jag ska göra en ny, imorgon. Fixar och trixar med de imorgon.

När vi då va och bada va de inte speciellt roligt, vart man än var, va de jämt elever från skolan, pinsamt men höll mig mycket i vattnet. Stressigt blev de när vi skulle fixa oss och inga kort blev de, synd men alla har väl varit där? Eriksdalsbadet pratar jag om nu, för er som inte vet.

Har fått ca 200 läsare, vill att folk kommenterar? Vore sött.

Vädet idag va inte de värsta, kunde blivit mycket bättre. Men inget att klaga på, sommaren är på väg. :)
Mamma ska beställa hem Mc'donalds och snart ska jag möta Emma och köpa godis.
Inget illa menat om mig själv eller så, men jag har gått upp otroligt och blivit större. Jag som jämt varit "smala-raffa".  Jaja, bara se till att vara ute mer och röra på sig.

Har inget mer att skriva om, någon bra film idag eller?

Puss på rumpan

Kommentarer
Postat av: Anonym

raffaela nu får du berätta hur man gör design! fattar inte!

2008-05-07 @ 19:40:22
Postat av: Tove

kolla in min blogg =)

2008-05-07 @ 23:19:12
URL: http://croneman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0