Förstår mig inte på...

detta väder. I Söndags, herregud vad varmt de va. Vilken ångest man har som inte solade. Man trodde ju självklart att de skulle vara fint hela veckan, men se hur de ser ut? Regn, kallt, blåsigt. Snart blir de väl antagligen åska. Nej usch, dåligt tänkande.

Förlåt för att jag inte bloggat, men vill så gärna intressera er alla bloggare. Jag har läst rätt mycket i Kenzas blogg. Jag började när hon kom med i Metro-tidningen. Sen dess har jag läst bloggen vardagligen. Man kan nog inte sluta läsa den. Den är för bra! Så som hon säger allt, hur hon intresserar folk. Jag läste att folk smygfotar Nadia. I hela Kenzas blogg har hon inte ett enda kort på Nadia. Vilket förstås är acceptabelt. Det vore kul om hon la ut bilder på söta Nadia, men efterssom N vill ha ett privatliv kanske ni folk ska ta och acceptera de. Man vill inte alltid bli igenkänd och inte alls ha något privatliv. Man blir ju så trött på allt skvaller som skrivs i tidningarna. Jag blir inte alls förvånad när kändisarna slår sönder bilrutorna på papparazzin. Att man aldrig kan gå någonstans utan att bli igenkänd, måste vara otroligt tufft..

Nu återgår jag lite till mitt liv.
Ja, dagen idag har varit otroligt lång, men ändå kort. Det kändes jobbigt att komma hem efterssom de va längesen man blev blöt, något jag kom och tänka på haha.

Efter skolan, då va jag kanske hemma 30 min sen drog jag med min "miracle" cykel till E. Vi körde buzz. Jag ägde henne, eller vad? Haha. Jag kom nyss hem, efterssom jag måste packa. Jag ska till mormor imorgon, som då bor i Polen. Egentligen ska de bli rätt skönt, men ändå jobbigt att vara ifrån mina närmaste vänner, Elin Jessica och Emma. Får väl hoppas på att de blir bra väder där nere. Jag ska nog bara ta de lugnt, får se om jag bloggar något kanske inte blir så mycket. Får väl ändå göra ett långt inlägg när jag kommer hem, lägga in lite bilder o.s.v. Jag kommer nog inte direkt göra något intressant, tss. Sova och handla lite, antagligen.

Vet ni en urtöntig sak? Efterssom jag går i en idrottskola, prolympia Täby. Så ska vi ha ffriluftsvecka, nästa vecka. På M, T & O ska vi bara lära oss massor om naturen och sånt, efterssom vi ska vandra från Torsdag till Fredag, tur att jag kommer hem på Onsdag. Ja, och på Onsdag kl 5.30 ska vi samlas i Täljö för att lyssna på...FÅGELKVITTER! Jaaaa, fyfan. Fast vi slutar 10 och får åka hem direkt sen, men efterssom jag är i Polen måste jag inte. De roliga är dock att de aldrig stannar tåg i Täljö. Litet "öde" ställe, om man säger så. :P

Ja, jag bjuder inte på dagens outfit, blir istället imorgon.
Jag kommer sakna bloggen otroligt mycket, men ändå...jag får faktiskt träffa min kära släkt som jag saknat!

Ja, ska återgå till packningen sen duscha och fixa. Tv såklart! Sen.......*snark*

Later babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0