Dagens outfit

Jaså ni trodde jag glömt lägga in dagens outfit eller? Såklart jag inte glömmer, något jag lovat. Jag vet att jag har prov imorgon, men ingenting fastnar i mitt huvud just nu. Kanske lite osmart av mig att plugga sådär 1 dag innan, men jag är sämst i spanska och överhuvudtaget alla ämnen, så de hjälper inte om jag pluggar. Jo de gör de. Men vad gör de om jag pluggar 1 dag innan, jag får väl göra de bästa och säga att jag har pluggat. Jag hoppas jag kommer få stöd-spanska eller svenska och engelska, för jag har svårt i engelska faktiskt. Eller jag är bra, förutom alla verb, plural och singular och vad de nu heter.

Och jag kan inte säga att jag ska satsa i åttan för jag måste börja någonstans, och de är lite kvar till sommarlovet, så snälla, finns de inga läkemedel mot sånt här?!

Beger mig snart på träning, om en timme. Men tänkte att jag redan kunde vara färdig, så slapp jag stressa senare. Vilket är min vardag, jo att stressa. Jag ska få träffa Elin och Jessica idag på träningen, vet ni hur glad jag är för de eller? :D Jag vet att jag varit ledsen de senaste dagarna, men jag måste gråta. Få ur mig allt, för jag vill inte gråta i skolan eller någon annanstans, bara hemma! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0