Body shop

image115

Jag har flera olika lukter hemma, både för läppar och ansiktet. Massvis med dofter, smink, hårprodukter och massa annat. Jag älskar lukten av alla dessa saker! Man känner sig extra fräsch och allt är så fint. Röd burk och  jordgubbar på. Det är så treligt att ha dom stående på hyllan. Något jag i alla fall tycker, vet inte vad ni tycker? Har ni prövat några av detta produkter? När man går in i själva affären blandas alla lukter och man mår illa. Det är väl ändå rätt dyrt, men de håller länge och de är otroligt bra. 5 av 5 toasters, kanon bra!

Benjamin, morgonsoffan om ni undrar vad jag snackar om, haha :p

Plus nu på sommaren vill man antagligen lukta gott och få i sig mycket fukt. Varför inte? Detta rekommenderar jag. Inte bara, utan man kan ju använda annat om man vill. Men detta är de jag älskar!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag gillar jordgubb, papaya, kokos och brazil nut extra mycket men de andra luktar också sjukt gott. Samlar på mig så många som möjligt hela tiden, har just för tillfället 3 hudkrämer + 1 läppbalsam. (:

Ha en fin kväll,

2008-05-24 @ 22:47:46
URL: http://thjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0