Bloggen

Jag vet att jag inte får många kommentarer, att jag inte har många läsare och inte alls någon rolig blogg. Men jag är så himlands trött nu förtiden och deppig. För många saker har hänt, man har så mycket på hjärnan. Efter denna helg, då blir de ändring. Ett helt nytt "schema". Jag är tacksam för all beröm ni ger mig. Nej, jag är inte Kenza som är snyggast i världens och får 37817391 kommentarer och läsare om dagen. Men jag får nöja mig med de jag har, helt enkelt.

Tack "panash" på playahead, för den beröm du ger mig.
Blir så glad och du med Anna, tack!



Jag ville bara ta och säga en sak till dig:
- tack, tjejen. Du har hjälpt mig genom de
svåraste och ordet tack räcker inte. Jag älskar
dig nu och föralltid. De är helt renklart att jag
skulle kunna dö för dig, vet du de? DÖ!

Personen jag pratar om är Emma. Det finns 4 personer till som betyder mest, men just den här flickan, stort tack till dig Älskling!

Kommentarer
Postat av: P

Haha, det är lugnt :) Den är faktiskt fett bra :)

2008-05-23 @ 23:47:09
URL: http://Panash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0