Bangade

Tjena.
Ja, jag åkte till med Emma idag till skolan, ovanligt men skönt. Vädret va strålande! Vi har "frisk-vårs vecka" och då skulle vi tydligen äta frukost i skolan. Vissa kom 8 och vissa som mig, 07.30. Onödigt!

Klockan 10 skulle vi springa 4 km. Ner till Näsy Park och längre. Jag hade inga kläder med mig, som många andra så vi tog bussen. Och så var de någon som tjallade och efter skolan fick vi då som åkte buss, "buss-crew" gå till rektorn. Töntigt, driv fan inte. Ja, hon skällde lite, ingen tog direkt åt sig, men de va inte grejen. Hon säger att vi ska gå till Näsby slott som ligger fan..herregud. Ja, vi slutade 13.50 och skulle på möte 14.15, "möte" haha. Ja, vi skulle gå fram och tillbaka, så de tog oss 1 timme, men men..

Jag åkte till Valsjön, träffade alla. Sen va de kuul. ;P
Ingen badade, alla bangade. Det va en kille som fiska(!!!) :D Ja, vi satt bara där och hade de mysigt. Det hände inte direkt så mycket. Förresten, imorgon ska vi spela fotbolls-dm och vi spelar från 12 till 16, och egentligen slutar vi 13. Så de blir skööönt, man blir hemma typ 17 haha.

Efterssom jag sagt att jag skulle ha "ovanliga" kläder på mig kanske jag ska lägga in en bild. Jag vet inte vad ni tycker, men kändes skönt att ha dom? Lite kort, men ok.

Hoppas vädret blir desamma imorgon, blir ju fotboll då.
Måste få lite färg! ;P

Ska kolla på tv. De är tisdag och oftast är de något bra, bye alla kisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0