3 dagar

Herrejösses! Jag har inte bloggat sen Onsdags. Jag har tydligen inte tänkt på de. Jag  kan ju säga såhär, jag har gjort rätt mycket. I Torsdags efter skolan, så köpte jag ett par gladiatorsandaler från dinsko, ett par bruna. Dom som är på reklamen. Skorna verkade vara grymt fula först, men sen efter att ha prövat dom, så är dom helt lovlie. Jag köpte dom och åkte hem, rätt happy faktiskt. =) Jag bytte om till träningen sen va de 1 timme kvar, så då gick jag till Elin. Jag blev skit glad över att träffa henne efterssom de va rätt längesen. Ja, vi åt pizza och stack till träningen. Elin kollade på efterssom hon är ett år äldre och spelar inte i vårat lag.
Det blev inte mer gjort på Torsdagen, utan jag duschade, tv och *snaaaaark*. Fredagen då, hmh, vad gjorde jag då? Jo, jag åkte ju till Elin, hehe. Ovanligt ;p Vi låg i solen och stekte, åt jordgubbar med glass och hade de mysigt. Efter 30 min kom Jessica. Ja, vi va lite här och där igår. Valsjön, lekparken och massa annat. Dagen igår va faktiskt rätt rolig, kändes verkligen som sommar. Mer åt kvällen kom Lina och Sara. Jag har nog hittat mitt sålmajte. Jag älskar ju kurragömma, men E och J hatar de. Och Lina gillade tydligen de, och ville leka de igår, vilket jag också ville :D. Men...tyvär blev de inget. Ja, jag fick nöja mig med de jag hade.

Tyvär blir de inga bilder, men det läggs in lite senare, förlåt. Jag har städat idag, nästan hela huset. Najs, va? =). Hehe, ska ta och ringa E idag och se vad hon har för sig. Baaaaaaajjjj sweeties!

P.S
vi hade prov i eng igår, och det gick SKIT bra! ;)

Kommentarer
Postat av: karro

hoppas du får en underbar dag i solen :D
kram

2008-05-31 @ 14:21:47
Postat av: Lexie

håller tummarna att det kommer gå bra för dig :)

2008-05-31 @ 17:39:35
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0