1 vecka lov

Heeeeeeeeeeeeej allesammans!
Min dag har varit otroligt tråkig. Men dehär är den enda dagen jag varit hemma, faktiskt. Jag har haft 1 veckas lov, om man tänker efter. Och imorgon är de skola(?) nej jag längtar inte.

Jag ska ha lite "ovanliga" kläder, eller ovanliga, brukar inte ha så, men ni får se imorgon. Bloggar säkert innan jag drar till skolan. Vi ska vara i skolan 1 timme innan för att äta frukost, klockan 07.30.
Så jag går väl hemifrån 06.20

Emmas mobil är sönder. Hon skulle kasta den till Elin som står som en pinne och bara kollar på den. Ja, hon har i alla fall haft den sen kanske Oktober. Ja, inte direkt vanligt att Emma har en mobil länge! Men de stör mig som fan att hon inte har en mobil. Bajs och fy skäms på dig Emma!

Jag har börjat lite på svenska fantasyn. Känns ändå dåligt, men jaja. Vi har "deadline-onsdag" men på Onsdag ska vi bada på Eriksdalsbadet, HELA SKOLAN! Hur fan kan man göra så? Jag skulle hellre slicka av en toa!

image40 image41

Jag lägger in lite bilder, annars får ni ha de så gött.

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0