SVERIGE VANN!!!

Wooooooooooooooohoooooooooo! =) SVERIGE vann mot Grekland med 2 - 0.

Matchen slutade precis och jag kom på att jag inte bloggat idag. Fy skäms! Idag har jag varit stentrött. Jag somnade i soffan och sov i ca 30 min. Men vaknade efterssom jag hade träning. Imorgon ska vi bada på förmiddagen med klassen. Vädret ska tydligen bli dåligt, så jag längtar inte tills imorgon. Vi har fortfarande inte fått tillbaka provet sen i Februari. Vilket jag måste ha, för jag vet att jag fick bra på de och om jag fick bra på provet skulle jag få något av mamma. Jag stör mig på förseningar med prov. Läraren säger jämt att åttor och nior går före. Visst, det kan jag förstå, men 5 månader?! Imorgon ska jag till stan. Ja, själv. Haha. Men det kommer känns skönt, måste vara för mig själv faktiskt. Jag orkar inte vara hemma och Elin ska ändå iväg till Grönan med hennes klass. Så jag ska kolla på kläder och se om jag hittar något till avslutningen. Jag bloggar senare imorgon.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0