Sverige, skitbra...

Jag har precis kollat färdigt på matchen, vad tycker ni? Jag tycker själv att Zlatan inte alls borde spelat och att Källström borde spelat från första börja. Allbäck borde kommit in förtidigt, inte så sent som han kom in. Rysslans borde däremot vunnit med 20-0. Zlatan rörde sig inte ens. Hans jävla knä! Har han ont, varför spelar han? Det finns väl massvis med spelare som sitter på bänken, spelsugna, eller vad tror ni? Ja, jag har en liten fråga till er också. Hur använder man tandtråd? Jag har undrat de rätt länge, kanske någon som är sugen på att berätta för mig? Jag åker till Haninge imorgon, så får vi se om jag är med någon. Kanske Bea, Linn eller Corne. Varför inte Robin? =) Om ingen kan så drar jag till second hand, eller bara stan så får vi se om jag hittar något, för jag är trött på att köpa dyra saker. Visst, second hand de är begagnade saker, men massor med fina saker.

Ni vet väl att jag fyller år i augusti, den 14:e. Kanske dags att göra en önskelista....?
Jag har tänkt att leta efter en jeans jacka, väska med långa band (vill typ att mobilen glasögon och pengar ska få plats i den). Sen vore de kul med ett par skor, kanske stora ringar? Ja, massor. Jag måste först och främst hitta en jävla second hand butik, fan. :p

Önskelistan ser ut så här.
Dator
Kamera
Pengar
Mobil
Stereo
Kläder
Och...en cykel :$

Jag ska nog ta och kolla på andra avenyn här på datorn, sen kolla lite på internet. *gäsp*
Sen känns de som att jag skulle kunna ta en liten *snaaaaaaaaaaaaaaaark*....titt förbi sängen och se om den ropar. Ja, god natt så länge. Jag orkar inte uppdatera senare, bara tvingade att läsa känns de som. Säg någon som läser min blogg? Inte ens 50 läsare om dagen. Puss på er.....läsare(??????)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

alltså det var en riktigt dålig match av sverige måste jag säga!

2008-06-19 @ 00:04:01
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag läser din blogg iaf varje dag & jag tycker du skriver sjuktbra. =)

2008-06-19 @ 12:44:43
URL: http://aagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0