Sverige-Ryssland



Det är fotboll på g och den spenderar jag hemma. Visst är de tråkigt, men Jessica ska iväg imorgon till Elins land. Jag hejar självklart på Sverige. Men någon känsla säger mig att Ryssland vinner.
Jag ska gå till favvan, många vet inte vad det är. Det är som ICA. Där spenderar jag min tid mest, faktiskt. Jag ska gå och köpa lite godis, hyra en film kanske......snyft snyft. Jag hoppas du har dåligt samvete, för jag sitter helt ensam här.... :'(
Jag skojar. Jag kommer sakna dig mest Bästis! Och sen åker Emma till Ingmarsö med Frida. Jag får väl ändå vara ensam dom här dagarna, hmh...vad kan man göra? Åka till stan? Kolla på bio? Kolla med andra vänner? Städa?
Jag kanske kan åka till Haninge imorgon, bara över dagen? Åka förbi Second Hand, why not? Får höra med mamma om hon har några planer. Vart fan har min Sverige tröja tagit vägen? Ja....den ligger ju hos Elin, där ligger väl antagligen halva garderoben. Som vanlig har jag ont i magen *prutt prutt*.

JAG BLIR GALEN!
Jag missade Gossip Girl igår, när fan är reprisen?
Kiss my ass dude.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0