Shopping

Nu har jag kommit hem från stan och jag hittade, ja, INGENTING! Jag letade som en galning fram och tillbaka. Jag va nog inne på H&M minst 5 ggr och Indiska 4 och topshop 48290. Men det enda jag hittade va en vit tröja, från indiska och ett par rosa örhängen från indiska. Ett halsband, brunt, indiska och ett par shorts, rosa midje, H&M.

Det jag köpte va då vit tröja, Indiska. 199 :- och ett par örhängen indiska 29.50 :-

Imorgon efter skolan, direkt då efterssom jag kommer då bråttom, ska jag iväg till stan för att köpa shortsen och halsbandet, och solbrillor, från topshop. 269 kostar brillorna, på hemsidan står de att dom kostar 149. Sånt blir jag gaaaalen på! Men jag hade de ändå mysigt, tog de lugnt på expresso house. Det låter skit töntigt, faktiskt att vara i stan själv. Men jag älskar ändå att vara för mig själv ibland. Det va så längesen, att bara ta de lugnt. Fast jag tog de nog inte lugnt idag, men ändå gjorde jag de...=). Va lite stressad med att hitta massor. 
 Det va mysigt ändå. Ja, och imorgon då är de avslutning.

Det är så himla mycket strul. På avslutningen ska vi tjejer i sjuan uppträda och sjunga 2 låtar. No air med Jordan och C.B och  Sommartider. Men ingen vill sjunga sommartider och nu verkar ingen vilja sjunga No air. Sen vet vi inte hur vi ska göra på avslutningen. Halva gänget vill vara på fiskartorpet och vissa på solbrännan. Och idag pratade vi tjejer om de, men jag vet inte riktigt vad vi kom fram till? Jo, vi kom fram till att vi skulle sova på Emmas eller Bellas land. Men vettefan om vi ska grilla eller så...Men jag tror nog inte de blir Bellas land, efterssom vissa av oss inte får övernatta ensamma på ett land utan förälder eller vuxen. Det tar 30 min att åka. Och Emmas land, (eller hennes mormors stuga) ligger ca 10 min. Och då har vi mormor Sand med oss =). Så...ska prata med mamma snart.

Förresten, det där med att byta klass, vissa lärare säger att dom kanske ska grupera oss. Så, jag vet inte. Men om jag fan inte hamnar i samma grupp/klass som Emma, då...NÄSTA TRÅSÄTTRASKOLAN!

Jag lägger in bilder senare på sakerna, måste nog ta en liten tupplur känner jag.
Greys Anatomi idag!!! :p

Kommentarer
Postat av: linn

sötnos, det var sista avsnittet av greys anatomy förra veckan ;) haha

2008-06-12 @ 09:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0