Lite kort...

Om gårdagen. Ja, direkt igår när jag kom hem började jag blogga. Men sen kom Emma, och då stängde jag ner allting.Förlåt, men jag orkar inte rabbla upp allt igen. Efter skolavslutningen så åkte vi till Skärgårdstad. Till våran vän Moa. Det va sjukt mysigt. Vi grillade, satt och snackade, film och åt massa onyttigheter, sov i hennes lilla stuga. Ja, utsikten va underbar och man hörde vattnet och....tro mig, de va så himla mysigt. =)

Lite kort om skolavslutningen: Jag åkte kommunalt och kom till skolan runt 17.20. Jag mötte Emma och hon pratade i tele. så jag gick ut till den "stora" scenen och övade lite på låtarna. Ja, efter 5 minuter va de otroligt mycket folk. Rektorn pratade, rätt länge och tråkigt va de. Vi sjöng massa låtar, eller ni vet "den blomster tid nu kommer" och dom där....roliga låtarna. Efter typ 10 minuter skulle vi tjejer sjunga no air, men ingen ville! Så jag Moa Emelie Olivia och Bella fick sjunga. Bella va nog den enda som va taggad till detta, även fall hon inte vill erkänna de, sötis. Olivia sjunger riktigt jäkla bra! Men jag stog och höll för mig med pappret, vilket blev ännu pinsammare, men jag ville verkligen inte sjunga. Jag kunde inte heller texten. Niorna gick catwalk, skit kul. =) dom hade sytt egna kläder och sen visat upp dom. Vissa blev faktiskt jätte bra. Och dom är så otroligt söööööta! Läraren till niorna, (vet inte riktigt vilken nia) sjöng en avskeds låt. Den blev faktiskt skit bra! Den va både rolig och sorglig. Sen sjöng Eng och Musik läraren en "rap" som va skit dålig. Efter att ha stått ute i de kalla, blåsa och äckliga vädret fick man ta kakor och saft. Självklart tar jag och öser på. I klassrummet va de skit tråkigt och jag ville bara ut. Jag gillar inte våran klass. Kanske ni märker? Efter de åkte vi till Moa och bilder kommer här nedanför. ;)



Jag hade de bäst, bättre och bästast. Något jag aldrig kommer glömma -
Seriöst, jag har sommarlov och de känns som om de vore helg! Jag måste ut och njuta av...sommaren. Solen är inte direkt här, men vännerna. Måste ta och ringa någon, om jag har någon att ringa. ;p Nu drar jag, måste fixa mig lite, ses senare? Yes. Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0