Lite bilder, eller vad?

Här är min blogg fullspäckad med bilder. Ja, jag kan ju dock be om ursäkt för att de tagit en jäkla lång tid att blogga. Men nu bär de igång igen! Skolavslutning på Torsdag, how about that, va? Fast de dåliga är att vi hr de på kvällen, Torsdag kväll. Klockan 18, vilket jag inte vill ha. Sommaravslutningar har man faktiskt på morgonen, men saksamma. Imorgon ska vi Friendsare till Gröna Lund. Jag längtar faktiskt. Men de dåliga va att Emma inte fick följa med. Ja, blir de tråkigt åker jag hem!

Senare under dagen har jag match. Jag ska spela i ELIT idag vilket jag inte vill, tro mig! Ringer Elin snart, får se om de blir något. Efter min match ska jag kolla på Elins match. Jag vet aldrig vad jag ska skratta åt, över att hon är så dålig, att hon är så korkad, att hon är så fuuuul när hon spelar. Hon gör mig alltid glad! Och Jessica, den latmasken :p

xoxo, räfy

Kommentarer
Postat av: elin

URSÄKTA DIN FITTA, SÅ DÅLIG ÄR JAG INTE :@

SÄG DET TILL JESSICA HON ÄR FAN INTE ENS MED!!!!!

2008-06-08 @ 13:59:44
Postat av: jessica

haha elin, du är ju skit bra ;)

men jag tog ju moppekörkort dumass

2008-06-10 @ 16:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0