Komma ur sängen

Jag har insett att jag måste börja komma upp ur sängen om jag ska iväg någonstans.
Klockan är snart 12.30 och jag ska hinna duscha och fixa mig. Jösses vad tiden rullar på.

Förresten, har tänkt att besöka second hand innan jag åker til Piteå. Ni vet Lisa? Hon på devote. Hon har en jäkla massa balla saker och hon säger att hon inte betalar mycket för de. Hon hittar gamla kläder. Hon handlar billigt, hon gör kläderna så snyggt. Jag får en 1000 lapp av mamma och kommer hem med en stor fanta och en påse med godis.

Second Hand butikerna är inte alltid öppna i Täby, så jag måste ta och kolla på öppettider. Jag har fortfarande jätte ont i magen. Jag har aldrig haft så här. Får se om de blir bättre av ett.....varmt glas oboy! Mums!

Ha en trevlig Tisdag! =)

Kommentarer
Postat av: liene

okej:) ja, vädret kunde varit som förut när det var så varmt och soligt.

2008-06-17 @ 13:16:53
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ellen

vi kan åka och second-hand shoppa nån dag snart raffa? jag vet en del bra i stan :)

<3

2008-06-17 @ 13:32:45
URL: http://ellens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0