Illamående

Jag kan inte påstå att vädret har blivit bättre. Jag duschade vid 13 tiden och kände verkligen att jag ville spy. Jag hade ont i magen som ni vet, och jag hade så för ca 3 år sedan. Jag vaknade mitt i natten och hade så ont. Det kändes inte som att jag skulle spy, förns lite senare då de satte sig i halsen. Samma sak hände idag. Men den här gången ville jag spy, för det va så jobbigt. Jag hatar dock att spy, men jag ska iväg till J sen så det va lika bra. Jag pratade med Robin och försökte hjälpa honom. Men jag kunde inte skriva, jag skakade bara. Så jag hämtade en handduk och om jag skulle spy, så skulle jag spy i handduken. Jag klarar inte av att spy på toa eller i en hink.

Jag va magsjuk i december, på julafton, och vet ni vart jag spydde då? Utomhus på altanen. Det va både äckligt men skönt. Så idag ville jag verkligen spy, men det gjorde jag inte. Vilket jag är glad för.

Efterssom jag va lite sjuk idag, så har jag inte gjort speciellt mycket. Jag har bara suttit vid den här datorn, som inte ens är min. Jag har kollat lite på gymnasium. Jag vill gå sam-media eller sam-idrott eller bara media eller bara sam. Men jag vet inte alls vilket gymnasium. Det bästa vore att gå på något som Jessica och Elin kommer gå på. Dom är ändå ett år äldre, men då får jag 2 år med dom, vilket vore underbart. Men en bättre sak vore att gå med Emma Sand. Det är faktiskt min allra högsta önskan! Bara vi två och ingen annan, det vore ballt tycker jag. Men jag vet inte vilken linje hon vill gå och vilket gymnasium.

Efter detta inlägg ska jag kolla lite mer.
Detta har jag tänkt på.
- Nacka
- Åva
- Tibble
- Tumba
- Vallentuna
- Åkers Runö (som då ska flyttas till Åkersberga Station, mittemot friskis&svettis.

Jag skulle vilja gå i något Gymnasie som man går halvdagar i. Att man inte måste vakna så tidigt, att man får sluta tidigt och gå tidigt. Såsom typ Kenza. Jag är besatt av bruden, men inget jag kan göra något åt. Tss. =p

Men jag vet inte alls vilket som är bra, och visst..jag har 2 år på mig. Men lika bra att börja planera lite nu. Jag menar, jag ska gå i åttan snart. Jag måste ju börja redan nu. Jag måste ändå ta och prata med Emma. Om Emma inte går någon av linjerna jag ska gå, så får jag se om jag tar samma som henne. Men fortfarande vill man gå den linjen man vill, men jag vill som fan gå med Emma. Eller kanske Linn, det vore också ballt. =)

Jag återkommer senare, puss.

Kommentarer
Postat av: johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg?

Kommentera då 3inlägg så är du med i lottningen ;)

CIAO

2008-06-17 @ 16:18:35
URL: http://johow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0