Grönan

God morgon! =)

Ja, som sagt skulle jag till Grönan, men inte blev de av. Tanken va ju att vi skulle dit, men jag orkade inte. Jag vaknade halv åtta, helt av mig själv vilket jag hatar! Mdn jag gick upp och fixade mig, bytte från de ena till de andra. Tillslut satte jag på mig ett par shorts, t-shirt och en kofta med mina vita älskade tygskor. Jag åkte till Stationen, men där vände jag. Jag orkade inte slösa bort 500 spänn på en dag som jag visste skulle bli skit. Det vore annat om Emma skulle åkt med, men nej. Jag vände hem. Vilket jag fortfarande inte ångrar. Jag måste nog ringa mamma snart, och berätta de hela. Men först måste jag käka upp min glass. =)

Idag blir nog inte så mycket gjort. Blir mer en hemma dag, men skulle nog kunna ta och städa lite här hemma och sedan kolla lite kläder på internet, på tal om kläder. På min dator, (detta är min systers) har jag min(a) skolavslutnings kläder, men först måste jag nog samla ihop lite pengar. Jag gjorde ju av med 500 kr på ÅBK-dagen...ångest!!! :p

Ha en trevlig dag! Uppdaterar snart!



Update:
Sitter nudå här hos Elin och vi håller på att städa. Eller rättare sagt, jag håller på att städa. Vi har haft de mys mys med Jessica också. Köpte massa goda sommarfrukter, men snart ska Elin på träning, då ska jag med och kolla. =)
Kan vissa lite bilder på före- och efter bilder.
Puss!



Raffa och Sofia, vänner sen länge. ♥

Kommentarer
Postat av: , Hanne

hörde att du gjorde mål igår?! :D :D

2008-06-09 @ 15:31:17
URL: http://haaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0