Blont...

Jag känner att jag nästan aldrig bloggar längre. Jessicas födelsedag blev nog lyckad. Jag och Ellen var dom första gästerna. Sen kom nästan hela hennes (normala) släkt. En kille, som jag och Ellen trodde va handikapp va tydligen helt normal. Hon fick också en moppe, wiho! Vi kollade på matchen senare och gjorde toasts, vilket jag älskar. Det slutade 2-0 till Italien. Jag bryr mig inte så mycket om vem som vinner. Jag tycker de mer bara är kul att se på när dom spelar fotboll. Påtal om fotboll, idag spelar Sverige och Ryssland. Jag ska kolla på matchen hos min bästavän Jessica. Vet ni en sak? Ni vet själva att de är otroligt spännande att fixa och trixa med håret, färga, platta, locka och allt till de ena och andra. När jag började sexan, kan man nog säga att jag hade världens lenaste hår. Jag tonade det minst 6 ggr färgade det minst 5 ggr. Förra sommaren gjorde jag massa med håret, färgade håret brunt och allt. Sen i slutet av sommaren gjorde jag blonda slingor, vilket blev snyggt. Sen blev håret oranget för att jag färgade det och det blev inte alls fint. Jag färgade håret ljusbrunt och sen mörkbrunt, sen kastanj och nu i påsklovet kastanj en gång till. Jag älskar hårfärgen kastanj, det är skit läckert! Nu idag....färgade jag håret blond. Eller blonda slingor, vilket blev rött/orange. Sen åkte jag och handlade en annan blonda slingor, vilket blev fulare, men bättre. Man ser att det är "hemgjort" ut och att jag gjort dom själv. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, så här kan jag inte fortsätta att se ut. Antingen gör jag blonda slingor imorgon, som mamma får göra på mig. Eller så färgar jag håret brunt. Jag har rätt mörka ögonbryn, men är trött på att vara brunett. Jag älskar blonda slingor, men just nu....tycker jag att det är fult på mig.


Misslyckat eller vad? Sugen på en banan eller kanske tomat?
Ja, rött finns i mitt hår och gult, tom orange. Ta för er!


And Bea: DET ÄR SOM FAN ORANGE!

Kommentarer
Postat av: bea

de äre ju inte!

2008-06-18 @ 18:12:32
URL: http://ohbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0