Blont eller brunt?

Som jag sa tidigare idag, så lovade jag att säga om de blir blont eller brunt. Jag säger blont. Ni vet de där med lugg, att jag varit ändå rätt så rädd efterssom jag spelar innebandy och fotboll och då funkar de inte med lugg. Men i åttan kommer jag inte gå på några sporter efterssom jag kommer satsa i skolan.

I Juli ska jag klippa mig.
Min tanke är den här:



Vågar jag de? Jag vill ha exakt sådär fast kanske inte direkt blont. Antingen färgar jag håret ljusbrunt och gör en sån här frisyr, eller blonda slingor med denna frisyr? Vad tycks, något annat förslag kanske?

Den här färgen hade jag när jag färgade slingorna.


Det blir nog att jag köper en till innan Piteå. Jag kollar lite på presenter, till min födelsedag.


Jag rent ut sagt, älskar den! Rosa och härlig, och tangentbordet är så som jag vill ha de.
Kan de bli bättre? Bara att...den kostar 9 000 kr.



Men för att liva upp de lite, så lär jag behöva en dator i åttan, vad tycks? Och 4000 kr för denna.
Helt ok faktiskt. Men de lär behövas en kamera. Jag tyckte en Nikon D40X passade mig, men den är stor och lite mer för proffessionella fotografer. Jag vill mer ha en vardaglig. Typ något i den här stilen.



2400 kr för den här på onoff. Jag älskar den, både billig och bra.
Den kommer stå med på min önskelista.

Varför inte den här? Jag har redan en "familjekamera" som bara jag använder.

1800 kr för denna, kan ha den till min blogg och annat, men den är så stor och allt.
Jobbigt att ha i väskan, men billig och så osäker. Jag vill ta fina kort och skulle vilja bli fotograf.
Jag får se...vore kul med en egen kamera, satt man inte måste dela med andra i familjen.

Godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0