Bilder från Shopping

God eftermiddag!

Idag i skolan var de bara städning. Sedan 11-11.30 var de match mellan lärarna och niorna. Den sög och lärarna vann. Fula som faaaan va dom i alla fall. Efter de slutade vi, och jag drog ensam till stan. Vilket jag fortfarande tycker är mysigt. Jag lämnade tillbaka min vita topp från Indiska för att få den i större storlek, men de va ingen skillnad bara att den va bredare. Jag ville ha den längre.

Så jag köpte;

 

Till det ska jag ha mina bruna älskade sandaler.

Och sen ska jag ha mitt nya halsband;


Det bruna halsbandet ska jag ha.Hittade 4 saker på rea, 5 KRONOR!

Sen då örhängen,

Dom röd/brun/blåa ska jag ha. Det kostade egentligen runt 40 kr. Och sen 5 kr, jösses amalia vilket fynd. =)

Det känns lite slarvigt, korten och så, men jag har skit bråttom och imorgon kommer jag antagligen sitta hemma hela dagen. Så då visas kläderna upp, jag lovar.

Jag valde att inte visa upp tröjan igår. Visste ändå att den skulle lämnas tillbaka, förlåt för de.
Har brååååååååååååååååååtttooooom. Ska vara i skolan om 1 och en halvtimme, egentligen vore de bra om jag åkte om 30 min, men de hinner jag inte!!! :p

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack detsamma :) :)

2008-06-13 @ 12:55:56
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0