Tiden går fort..

Igår gick tiden väldigt fort, jag hann sätta på mig kläder (som tur va ;P)och frukost, sen hann jag exakt till bussen.

Gårdagen var underbar, hinner slänga in bilder när jag kommer hem, för då ska jag "fixa" lite med bloggen.
Lägger in gårdagens och dagens outfit, senare.

Ja, jag kollade på ZARA och dom har underbara kläder som jag ska köpa, har redan bestämt mig.
Idag ska jag på avslutning med innebandyn, först ska vi käka någon god mat sen ska vi ta en golfrunda. Synd för mig, jag kommer ju slå ihjäl någon där?

Nu ska jag ta och äta frukost, känner redan på mig att de kommer bli ett kanonväder, ska ta och sola idag också sen fixa fixa fixa, man måste ju se bra ut ;)


Tjao and kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0