Så ja

Vädret som sagt skulle bli dåligt, men vilken jävel tror på de? Herregud, vädret är strålande fint!

image182


Om jag då återgår till dagen kan jag ju säga att den va rolig och gick alldeles för fort. Kom hem för 30 minuter sen ska ta och sola lite, sen fixa mig inför kvällen. Bloggen eller designen är inte fixad, men får försöka ta den lite senare. Ska fixa lite och planera redan efter detta inlägg, sen skicka iväg ett mail efterssom jag inte fixar design själv. Ja, som sagt har jag lovat att visa outfiten, så här kommer en massa bilder!

25/4-08 Dagens outfit:
24/4-08 Dagens outfit:



Fick en rolig bild på 2 killar, haha image189


Min blogg är ur tråkig, snart ska jag börja visa den offentligt, eller vad tycker ni?
Imorgon ska jag tjäna pengar förresten , puss puss är inte solen underbar?

Självklart ska man ut och sola och bara njuta!

Kommentarer
Postat av: Dilan´s

fina bilder

2008-04-26 @ 20:00:09
URL: http://www.dilo.blogg.se
Postat av: Anonym

jävlar va lyxigt du har hemma

2008-04-28 @ 13:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0