Lista

Här kommer en lista. Bara så ni vet, så är inte dehär på riktigt. Egentligen va summan av mina poäng runt 20 kanske. Jag gillar mat och allt, men motionerer mycket. Men jag har aldrig blivit kallad tjockis. Själv tycker jag inte att jag är speciellt tjock. Väger runt..haha driver. Skulle aldrig kunna tänka mig säga vikten här ;P

image24



MAT
Mat jag tycker om:
[ ] Pizza
[x] Allt friterat
[x] Donken
[ ] Max
[ ] Sibylla
[ ] Burger King
[x] Tacos
[x] Kebab
Totalt: 4

Snacks och godis jag gillar:
[x] Chips
[x] Popcorn
[ ] Lösgodis
[ ] Choklad
[ ] Lakrits
[ ] Mint
[ ] Salta Pinnar
[ ] Gelé
[ ] Skum
[ ] Kola
Totalt:2

Dricka jag gillar:
[ ] Allt med alkohol
[ ] (Coca) Cola
[ ] Lightläsk
[ ] Fanta
[ ] Sprite
[ ] Trocadero
[ ] Kolsyrat vatten
[x] Kolsyrat vatten med smak.
[ ] Red Bull eller annan energigivande dricka
[ ] Must
Totalt: 1

MOTION
[x] Du motionerar varje dag ( sometimes )
[ ] Du motionerar 3 - 5 dadag i veckan
[ ] Du motionerar 1 - 3 dagar i veckan
[ ] Du motionerar aldrig
Total: 1

DIN KROPP
[ ] Du har dubbelhaka
[ ] Du har vällingkinder
[ ] Ditt midjemått är större än 90 cm.
[ ] Din vikt är över 68 kg
[ ] Du har klädstorlek 42 (M)
[ ] Du har blivit kallad tjockis
[ ] Du har blivit mobbad för det.
Totalt: 0

HÄLSA
[ ] Efter 2 meter när du springer, så är du "död"
[ ] Ditt beeptestresultat är under 3
[ ] Du går/har gått hos en dietist
[ ] Du har gått i en grupp med andra överviktiga
[ ] Du har fått sjukdomar som fetma eller diabetes.
Total:0

SUMMA: 8

0-10: Hej skinny. Du bör nog äta mera!
11 - 19: Du är "normal"
20 - 25: Du kanske bör tänka på din vikt.
26 - 35: Du är tjockare än andra. Se upp! Speciellt vid juletid.
36 - 42: TJOCKIS




Haha, okej. Jag va inte speciellt seriös. Jag ville bara verka lite "smal". Haha, roligt.

Ja, jag känner mig otroligt trött. Så de blir nog bara att jag lägger in bilderna på kläderna som jag köpte igår. Imorgon är de skola och sånt..nej sånt hatar jag.

Vädret i helgen är sämst! Ska kolla på tv snart, får se om de är något bra över huvudtaget.
Här kommer en fin bild från Örebro cupen, är 2000? .. vet inte.

image23

Kommentarer
Postat av: beaaaa

fyfan va pinsamt jag gillar ALLT i den översta grejen

2008-04-27 @ 21:56:39
URL: http://ohbea.blogg.se
Postat av: beaaaa

DOM TVÅ ÖVERSTA VAFAN

2008-04-27 @ 21:57:11
URL: http://ohbea.blogg.se
Postat av: beaaaa

aaahhh kuk asså! du är så jävla söööööööt!

2008-04-28 @ 20:51:11
URL: http://ohbea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0