Kolla ut!

God soliga eftermiddag!
Har ni kollat ut eller? Fy vilket underbart väder. Snart ska jag gå ut på balkongen och sola.

Dagen idag började med Engelska och sedan Spanska. Båda lektionerna va otroligt långtråkiga. Sen efter de, va de lunch - vi hade självklart rast emellan - och då gick vi eller åkte buss, (som man då ej fick) till Tibble hallen för att tjejerna i 9:an och lite av 8:an och Emelie i 7:an skulle spela SM. Matchen började 13 och den slutade 13.50, vi va tvunga att vänta tills klockan va 14.35, för då slutade vi egentligen, men vi hann ta oss hem kl 14. Så jag kom hem nyss och magen kurrar.

Jag har en datakabel så nu överför jag bilder och snart i nästa inlägg får ni se min dagens outfit, eller should we say sommar outfit.

P.S
Bloggen blir fixad kanske idag, men max imorgon.
Blir den inte fin, får jag självklart göra om den. Men antar att den blir fin?

Glad sommaaar!

image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0