Kanalen

Fick nyss höra att vårat innebandylag är med i kanalen. Ja, tidningen har tyvär då inte kommit till min brevlåda, men när den kommer fotar jag och visar er bilden. På varenda bild gjorde jag en grimas förutom på en, så hur stor är chansen att man ser bra ut? Jaja, bara roligt att man ser ful ut. Jag menar, typ alla kommer se en...de är lugnt!


Förresten, Comviq kompis ska läggas ner kanske, hur fan ska de gå?

Snart ska jag äta, mamma åkte och handlade donken.

..solen lyser och fy vilken sommarkväll de känns som, att man snart ska ut och bada!
Herregud jag sitter här i shorts och linne, de gjorde jag jämt på sommrarna.

LÄNGTAR TILL SOMMARLOVET!
För sommaren är ju redan här, så nu är de bara själva lovet.

image8


UNDERBAR ÖNSKE OUTFIT!
Älskar varenda lilla sak på bilden,
jaja..nu är de tv som gäller ;P

Hej så länge, babes!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0