Grillmys

Heeeeeeeeeeej!
Ja, nu har jag städat och rensat min garderob, mycket fula och gamla saker åkte ur den. Lite roligt dock att kolla på den, jag tänker oftast "hur fasen kunde jag ha den här tröja". Jag ska köpa nya skor förresten, men vill ha så himla många, men ibland måste man ju välja bort också. Ska köpa ett par gula tygskor, från Stadium. Om ni vet vilka jag menar. Sen ett eller 2 par från Scorett och 1 par i Arninge (skopunkten). Ja..jag måste tyvär köpa nya vita tygskor. Mina gamla börjar lukta illa och är äckliga.
Så jag ska bara fylla på garderoben mer och mer, de behövs ju. Men jag ska lämna tillbaka ett par shorts jag köpte, ett par vita från H&M och min gula kofta från ZARA. Ja, ni har inte sätt kläderna än men dom kommer snart ska ni få se, ska bara fota.

Jag har lite bilder att lägga in, snart ska jag iväg till Elin, fast d eblir nog att jag ringer henne först. Ska snart fixa mig, bara byta lite kläder och fixa till håret. Har ni tänkt på en sak idag? Vädret? Nej usch, solen har inte skinit nästan något alls idag. Jag som hade tänkt att verkligen ligga och steka. Men vi får se imorgon, bara att hoppas och hoppas ;P

Lägger in lite bilder, så ser bloggen lite roligare ut, hihi ;P

image14


Ja haha, vi försökte hoppa men antingen lyckades jag och inte Elin haha. Min Jacka ser otroligt ful ut på första bilden men den ser inte ut så IRL! Ska call mami, puss på rumpan <3

Kommentarer
Postat av: elin

IRL har du tagit av mig och "hon med hundarna"
hihi

2008-05-04 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0