Fakta om mig..

Här kommer lite fakta om mig, efterssom jag fått kommentarer av 6 personer om att dom saknade min blogg och att dom tyckte de va tråkigt att jag aldrig la ut bilder, ska jag lägga ut 1 bild i varenda inlägg..lite mer färg och så. Snart får jag dock hjälp med designen, men har lite att planera först.

Ja, mitt namn är Raffaela, tyvär. Jag kallas Raffa, av någon konstig anledning. Jag har skilda föräldrar, 2 syskon och 1 nykommande halvsyskon. Men de känns ju såklart som ett riktigt. Jag bor i en villa i Åkersberga, utanför Sthlm. Pappa bor i Haninge. Där har jag 3 halvsyskon. Hos mamma har jag 2, och vi bråkar ganska mycket haha. Jag spelar fotboll och innebandy. Vi vann SM i Falun 2008, alltså i mars. Jag går i en skola som heter Prolympia och den ligger i Täby. Det är en idrottsskola haha.

Mina bästavänner är Elin och Jessica, sen har jag ju då nära och kära. Likssom alla mina riktiga vänner, mitt innebandylag och fotbollslaget de är likssom mina bästa vänner.

Dock såklart, min halvsyster som bor hos pappa...
Jag älskar att både kolla och shoppa kläder, är en person som inte kan spara utan måste handla något. Vad som helst! Haha, så..ja, undrar ni något kan ni ju skriva. ;P


image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0