Fakta, Ny blogg!

Heeeeeeeeeeeeeej!

Ville bara ta och säga att jag har gjort en ny blogg, kommer börja med den lite den här veckan men mer nästa. Lägga in dagens outfit, kärlek, låt och vän.
Min förra blogg lyckades jag inte med så himla mycket. Men, let's try again!

Vill bara ta och säga att under den här veckan använder inte jag mobilen och inte min kamera. Så..men jag skulle jätte gärna vilja skriva lite grejer som jag lovade i förra bloggen, förklarar mer sedan.

Jag har fotbolls träning nere vid maggan, på grus klockan 18.45.
Imorgon ska vi kolla på SM efterssom våra 91-92 tjejer spelar. Så vi ska heja och vi slutar 14.35, man får vara med och kolla i finalen. Men de är väl lite onödigt. Jag orkar inte vill hem och njuta av de så förbaskade härliga vädret!

Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0