No money No funny

Hej alla käraste.

Det har varit stenvarmt idag. Jag har inte solat något. Man har ju nästan aldrig tid. Jag tog tåget på morgonen, men Emma va inte där. Hon försov sig, haha. Jag är en oändlig jävla slösare. Om jag inte skulle slösat så himla mycket på godis och mat, skulle jag nog haft 3000 kr just nu. Ja då, idag tog jag med 250 kr till skolan. Jag och några till i min klass gick ner till macken och helt pltösligt när vi kom ut hade jag 100 kr kvar.Så sorligt, men men..blev så otroligt besviken på mig själv. Så nu ska jag verkligen spara pengarna och köpa behövande saker, ex smink kläder skor o.s.v. Jag är helt slut i kroppen. Jag orkar inte blogga mer, är så trött i armarna så de inte finns.

En till sak. Det kanske är 3 lärare som kommer få sparken på våran skola. Det är världens bästa lärare, om dom slutar så vet jag inte vad som kommer hända. Det är dom roligaste av alla som finns! Alla elever gick runt med listor, "skriv på här". Man skulle skriva på för att dom inte skulle sluta. Men de hjälper ingenting, ändå skrev jag på. Jag kan tyvär inte nämna namn i min blogg. Ni förstår säkert varför, men fan vad sur jag blir på vår rektor! Är redan skit sur!

Dagens outfit bilderna är ganska konstiga. Men bjuder på de.
Har läst lite tidningar och så..
Det här ska jag göra för att få min blogg att synas mer.

- Skriva om intressanta saker.
- Lägga in mer "önske outfit" lite mer känslosammare blogg.
- Kommentera andras bloggar.
- Göra och inte bara skriva mer intressant.
- Skriva blogg adressen på playahead.se

DAGENS OUTFIT;

  image47 image48

Jeans - JC
Skor - Stadium
T-shirt - ZARA
Jacka - H&M
Strumpor - H&M

Puss på munnen, herregud.. kom hem för ca 1 timme sen, drygt. Och sitter fortfarande här, tss. Ska ta och äta nu :$

Kommentarer
Postat av: Agnes

fin tröja (:

2008-05-08 @ 18:02:08
URL: http://aagnus.blogg.se
Postat av: Anna

snygg t-shirt!

2008-05-08 @ 22:05:31
URL: http://annakubel.blogg.se
Postat av: raffa

tack :$

2008-05-09 @ 08:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0