Misslyckad valborg

image34

Igår på Valborg, så vill jag inte ens berätta hur de va. Världens tråkigaste Valborg, okej kanske inte, men de finns ändå inget roligt att berätta om, om ni förstår? Förutom att jag träffade en otroligt snygg kille eller söt i alla fall..

Ja, vi kom hem ca 22.30. Men vi skulle egentligen varit hemma tolv. Men de liiiite strul och en viss person förstörde kvällen för oss.

Men jag kan ändå berätta lite om kvällen?

Ja, jag kom till Elin vid 20. Vi åkte direkt till Österskär, vid brasan. Jag Elin Ellis Ellen och Jessica. Där vid Österskär träffade vi Sara och Lina och Saras mamma kramade mig, som då Sara tyckte va skit pinsamt, haha sötis. Sen gick vi vidare till nästa brasa. Där rtäffade vi några killar, som jag inte ens vet vad dom heter. Typ Palmen Martin och Pascha. Sen hände de massa saker och sånt. Elins pappa kom och hämtade oss 22.30 vid tuna eller faktiskt innan de haha. Men han hämtade oss pga en "ÖVERDRIVEN" sak! Vi belv skit irriterade för EN viss person hade förstört våran kväll! Ja..vi drog till Elin vi och grabbarna. Det va skit tråkigt såklart. Vi kollade på en film som ingen ens kollade på, tss. Det va en skräckis, som vi aldrig kollade på. Ja, vi somnade ungefär halv två. Jag och Ellen tog sängen (den va stor). Men jag behöver ju rätt mycket plats så jag klagade jämt på att hon skulle flytta. Elin och Ellis gick upp till sofforna för dom kunde inte somna, efterssom jag och Jessica tydligen hade pratat.
Ja, vi vaknade 9 men gick upp 10. Vi städade och fixade oss för vi skulle ses med Becca.

Ja, inget hände under dagen men nu sitter vi här hos Jessica.
Egentligen skulle vi vara med Pacha och Palmen, men dom kunde inte. Så de blir nog att vi ses imorgon, längtar.

image35

Elin och jag på studsmattan, haha Jessica och Ellen stannade inne och kollade klart på filmen, the phone.

image36


HOMIEZ <3

image38

Äcklig bild på mig(?) Men de va väl ändå längesen jag la ut en ful bild, eller? :O


Kommentarer
Postat av: emily

och du kalalr mig fjortis, själv sitter du med streck på kinden.. palla fan

2008-05-02 @ 14:35:30
URL: http://eemiily.webblogg.se
Postat av: raffa

a jag kallar dig fjortis, FJORTIS !

2008-05-03 @ 09:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0