Grillmys

God...kväll? Ni vill säkert veta vad jag gjort idag, va? Ja, tänkte väl de. Jessica frågade mig om hon ville vara med henne och Ellen, självklart ville jag de. Jag duschade snabbt och fixade mig lite. Det va meningen att vi skulle mötas, men dom kom till mig istället, haha. Ja, så vi gick hem till J och hon bytte om och så, Jocke och Pascha kom efter ett tag och så grillade vi och lite mys. Vi hade lite vattenkrig, så tillslut puttade jag i Pascha, och sen drog Pascha och Jocke i Jessica. Sen drog killarna ytterligare i Ellen. Jag stod där helt ensam och rädd, efterssom jag inte ville bli iputtade i vattnet. Sen gick vi ut med hundarna, och kameran kom inte upp förns vi hade kommit in och ätit rulltårta med grädde och frysna hallon.



Viktigt.
Pga att jag är inne på Mozilla Firefox är de strul med att lägga in bilderna. Jag gör de imorgon bitti istället. Planerna blir inte mer för ikväll. Jag orkar inte vara ute, ska påminna mamma om den här dagen, "kommer du ihåg fredagen den 13:de? Då va jag hemma halv nio, så idag får jag vara ute längre än vanlig!". =)

Uppdaterar mer senare, kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0