Grattis Bästavän, 15 år!

Jag är den första som säger grattis till Jessica. Jag har ingen mobil och Jessica ingen dator, så jag skriver grattis här i stället och berättar sen att hon ska kolla i min blogg och se att jag suttit uppe för hennes skull. Nu är då klockan snart 02. Jag har bara kollat på en massa låtar, och helt glömde jag bort tiden, lite dåligt av mig. Men Jessica, grattis på din 15-års dag! Jag älskar dig din fula unge, du betyder mest, glöm inte de!

Kvällen:
var helt chill. Vi va vid badet, åkte med båten, (den som jag J&E åkte med) och åt onyttigt.
Jag hade chill kläder på mig och lämnade mobilen hos Emma.

Imorgon ska jag till centrum för att köpa en present till min kära Bästis. Det blir något smycke eller något från kicks.
Jag ska sova snart, god natt och sov gott.

Dagens bild blir på en riktig härlig sommarbild. Det känns inte som att sommaren kommit hit till oss än, men om 1 vecka så kommer den. Jag är så otroligt lycklig nu. Jag vet inte varför, inte hemma och så, men att vara ute är skönt och att vara med vänner. Speciellt med Ellen och Jessica. Vi hade det otroligt kul. Äkta campare! =)



Och en gång till, Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn kanske?

Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0